24 квітень 2018
Новий “Фокстрот” в Києві - нова традиція прапору над магазином у новому форматі
27 квітня в торгово-розважальному центрі RIVE GAUCHE, розташованому в мікрорайоні Позняки на Лівому березі Києва (вул. Здолбунівська, 15 А) відбудеться свято відкриття нового магазину «Фокстрот» у новому форматі.
Новий столичний «Фокстрот» - дев’ятнадцятий серед київських магазинів ритейлера. Він має загальну площу 647 м2, розмір торговельної площі становить 570 м2. У новому форматі організовано спеціальне зонування, увага приділена категоріям товару, які зібрані в зручні катмени - сектори від брендів. Є сектори з найбільш запитуваними товарами (б’юті-техніка), геймерський сектор (з товарами для широкої аудиторії, а не лише для геймерів) тощо. Новий магазин працює в концепції «омніпростір»: якщо покупець бажає отримати товар, не представлений на полиці супермаркету, продавець-консультант допоможе вибрати товар в онлайн-магазині серед більш ніж 20 000 товарних позицій. У торговому залі нового столичного «Фокстроту» багато уваги приділено сектору «покупка в інтернеті» та «пікап: замов в інтернеті – забери в магазині».
З 27 по 29 квітня на честь свята відкриття в новому «Фокстроті» заплановані активні комунікації з покупцями: вперше магазин стартує не церемонією перерізання стрічки, а підняттям прапора, унікального атрибута саме цього «Фокстроту».
- Так ми підкреслюємо не лише особливість кожної торгової точки, а й цінність кожного клієнта, його важливість для нас, - розповідає директор з маркетингу Олексій Філановський.
– На кожному оновленому «Фокстроті» буде свій унікальний прапор, його підняття в перший день роботи засвідчить готовність колективу надати комфорт та радість кожному, хто прийде в «Фокстрот» за позитивними враженнями від бездоганної покупки. Це маркетинг добрих емоцій, на який ми робимо акцент в оновлених торгових точках.
До свята у «Фокстроті» спланували цікаві інтерактиви у стилі шотландських розваг – віртуальне мисливство у VR-секторі (зоні віртуальної реальності з можливістю демонстрації новинок і тестування техінки), змагання з міні-гольфу, яскраві фотозони, що відповідають загальному комунікаційному посилу нової рекламної компанії «вперед за бездоганністю!».
Під час свята відкриття на відвідувачів чекають акційні пропозиції: продаж товарів зі знижками до -40% на всі групи товарів, спеціальні цінові пропозиції від популярних брендів. Нагадаємо, що 20 та 22 квітня відбувся рестайлінг «Фокстроті» в Харкові й Одесі: в новому стилі запрацювали магазин «Фокстрот» в Одесі, пр-т. Небесної Сотні, 2 торговельною площею 977 м2 та магазин в Харкові на пр. Перемоги, 62 торговельною площею 1265 м2.
Довідка: станом на квітень 2017 року в Україні налічується 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, їх торгова площа складає близько 151 000 кв.м. На початку 2018 року у «ФОКС клубі» кількість учасників становить 6,75 млн осіб.
Новий столичний «Фокстрот» - дев’ятнадцятий серед київських магазинів ритейлера. Він має загальну площу 647 м2, розмір торговельної площі становить 570 м2. У новому форматі організовано спеціальне зонування, увага приділена категоріям товару, які зібрані в зручні катмени - сектори від брендів. Є сектори з найбільш запитуваними товарами (б’юті-техніка), геймерський сектор (з товарами для широкої аудиторії, а не лише для геймерів) тощо. Новий магазин працює в концепції «омніпростір»: якщо покупець бажає отримати товар, не представлений на полиці супермаркету, продавець-консультант допоможе вибрати товар в онлайн-магазині серед більш ніж 20 000 товарних позицій. У торговому залі нового столичного «Фокстроту» багато уваги приділено сектору «покупка в інтернеті» та «пікап: замов в інтернеті – забери в магазині».
З 27 по 29 квітня на честь свята відкриття в новому «Фокстроті» заплановані активні комунікації з покупцями: вперше магазин стартує не церемонією перерізання стрічки, а підняттям прапора, унікального атрибута саме цього «Фокстроту».
- Так ми підкреслюємо не лише особливість кожної торгової точки, а й цінність кожного клієнта, його важливість для нас, - розповідає директор з маркетингу Олексій Філановський.
– На кожному оновленому «Фокстроті» буде свій унікальний прапор, його підняття в перший день роботи засвідчить готовність колективу надати комфорт та радість кожному, хто прийде в «Фокстрот» за позитивними враженнями від бездоганної покупки. Це маркетинг добрих емоцій, на який ми робимо акцент в оновлених торгових точках.
До свята у «Фокстроті» спланували цікаві інтерактиви у стилі шотландських розваг – віртуальне мисливство у VR-секторі (зоні віртуальної реальності з можливістю демонстрації новинок і тестування техінки), змагання з міні-гольфу, яскраві фотозони, що відповідають загальному комунікаційному посилу нової рекламної компанії «вперед за бездоганністю!».
Під час свята відкриття на відвідувачів чекають акційні пропозиції: продаж товарів зі знижками до -40% на всі групи товарів, спеціальні цінові пропозиції від популярних брендів. Нагадаємо, що 20 та 22 квітня відбувся рестайлінг «Фокстроті» в Харкові й Одесі: в новому стилі запрацювали магазин «Фокстрот» в Одесі, пр-т. Небесної Сотні, 2 торговельною площею 977 м2 та магазин в Харкові на пр. Перемоги, 62 торговельною площею 1265 м2.
Довідка: станом на квітень 2017 року в Україні налічується 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, їх торгова площа складає близько 151 000 кв.м. На початку 2018 року у «ФОКС клубі» кількість учасників становить 6,75 млн осіб.