«Фокстрот» та «Молодь за права споживачів» на консумерському фестивалі

28 березня закінчив роботу VIII консумерський фестиваль «Час діяти» від Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів» за підтримки Групи компаній «Фокстрот». Фестиваль організували Київський національний торговельно-економічний університет, Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС» та Українське товариство товарознавців і технологів. 


У рамках фестивалю близько 200 студентів та молодих вчених – активістів руху «Молодь за права споживачів» провели у навчальних закладах Києва та Київської, Вінницької областей більше п’яти десятків просвітницьких заходів для споживачів. Молодь запропонувала шляхи вирішення проблем захисту прав споживачів, залучивши до діалогу фахівців різних галузей.

Теми дискусій актуальні: «Читаємо маркування», «Брендоване життя», «Альтернатива фастфуду», «Face control» та «Жертва краси» про якість косметичних засобів, «Водне багатство» щодо якості води та «Сніданок – це "батарейка", яка заряджає на весь день». Серед заходів - Міжнародна конференція, флеш моб, квест, 2 зустрічі із підписання договорів про співробітництво; 2 майстер класи, 3 наукові семінари, 5 круглих столів, 7 екскурсій, 8 презентацій, 15 відкритих лекцій, 25 воркшопів у школах. 


На церемонії закриття фестивалю «Час діяти» Група компаній «Фокстрот» подякувала активістам руху «Молодь за права споживачів» за проактивну позицію та системність дій у споживчому інформуванні.

- Продавці, які працюють зі споживачами у магазинах під брендом «Фокстрот», системно навчаються новим трендам та навичкам, аби надавати якісні послуги покупцям, - сказала, вітаючи активістів Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів», Алевтина Белецька, прес-секретар ГК «Фокстрот». – Так, у 2015 році навчання з перевірки маркування товару пройшли майже 400 товарознавців, заступників директорів, продавців-консультантів у 166 магазинах мережі «Фокстрот». Рівень закріплення отриманих знань був досить високим - 9,8 балів з 10 можливих (за підсумками тестування). 


У торговельній мережі «Фокстрот» говорять, ще найбільша результативність від навчання навичкам споживчого інформування – це підвищення лояльності покупців до бренду (на сьогодні кількість учасників програми лояльності становить близько 5 мільйонів українців). Крім того, показовим є ще один результат такого навчання: 90% планових і позапланових перевірок, які проводилися ринковим наглядом і інспекцією по захисту прав споживачів з жовтня 2015 по березень 2016 року, були закриті без порушень. «Фокстрот» перевіряти нецікаво…», - доводилося чути під час перевірок.

- Добре, що сьогодні загальноприйнятою є теза, що ритейл в Україні – найбільш законослухняний та активний у роботі зі споживачами сектор торгівлі, - говорить виконавчий директор мережі «Фокстрот» В’ячеслав Поврознік. – Ми вдосконалюємо СИСТЕМУ захисту прав, робимо акцент на правила роботи в цій сфері, на превентивні заходи, профілактику, а це і є вихід на якісну роботу зі споживачем. Адже лояльність покупців – конкурентна перевага кожного ритейлера.



Довідка: Торгівельна мережа «Фокстрот» спільно з провідними ритейлерами України системно працюють по захисту прав споживачів, розробляючи спільні уніфіковані вимоги до продавців щодо якості послуг та прав споживачів.

2011 рік - за ініціативи ТМ «Фокстрот» та членів Асоціації підприємств побутової техніки та електроніки підписано Меморандум по роботі з постачальниками «…З метою захистити полиці своїх магазинів від можливого потрапляння товару, завезеного на територію України без необхідного митного оформлення, просимо вас з кожними поставками надавати разом з іншими документами лист зі вказівкою номерів митних декларацій, по яким цей товар перетнув кордон». – йшлося в документі.

2012 рік - ритейлери брали участь у розробці проекту Закону України, спрямованого на моніторинг і контроль ланцюга передачі товару від постачальника до споживача.

2013 року – підписано «Меморандум про взаєморозуміння між Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів та компаніями-імпортерами і розповсюджувачами в Україні електро-побутової техніки заради боротьби з контафактною та контрабандною продукцією». Підписи поставили відомі ритейлери «Фокстрот» та «Сomfy», а також представники світових брендів: «BSH Bosch-Siemens», «Indesit Ukraine», «Gorenje»,«Samsung Electronics Ukraine», «Delonghi Ukraine», «Philips Ukraine». Сторони домовилися співпрацювати над «створенням законодавчої та нормативної бази України, адаптованої до вимог законодавства ЄС…», «посилення відповідальності за вирішення скарг споживачів»,«запровадження постійного обміну інформацією щодо виявлених фактів порушення вимог чинного законодавтсва у сфері захисту прав споживачів…»

2014 рік - робота ритейлерів у робочій групі Європейської бізнес Асоціації щодо вдосконалення законодавчої та нормативної бази України. Спільно із КНТЕУ створено посібник для навчання продавців оперативній оцінці правильності, повноти та відповідності маркування техніки згідно діючого законодавства України. Відбулася презентація посібника в Європейській Бізнес Асоціації.

2015 рік – системне навчання співробітників «Фокстрот» оперативній оцінці правильності, повноти та відповідності маркування техніки згідно діючого законодавства України.

ГКФрозвиває бренди