«Фокстрот» нагородив кращих «Класних керівників року» у МОН України

22 грудня 2015 року у залі колегії Міністерства освіти і науки України за підтримки торговельної мережі «Фокстрот» відбулася церемонія нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року». Організатори – Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти за підтримки Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України – визначили кращих педагогів у номінаціях: «Класний керівник 5-7 класів», «Класний керівник 8-9 класів», «Класний керівник 10-11 класів».


За підсумками ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу надійшла 71 найкраща робота від класних керівників із 24 областей та м. Києва. Всі конкурсні матеріали розкривали актуальні проблеми, над якими працює сучасна школа щодо виховання громадянина України. За підсумками журі було визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» у 2015 році.


Найкращих класних керівників України привітав директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Юрій Кононенко. Він також вручив подяку Міністерства освіти і науки України торговельній мережі «Фокстрот. Техніка для дому» за підтримку та сприяння в організації Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року».


- «Фокстрот» майже 10 років плідно співпрацює з Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України у реалізації соціально важливих проектів: «Велике серце маленького життя» – соціалізація дітей-випускників інтернатів; «Школа безпеки» – профілактика травматизму дітей у невиробничій сфері; «ЕКОклас» – турбота про довкілля і виховання екологічно свідомого покоління, – розповів В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». – Системність нашого партнерства свідчить про те, що внесок «Фокстроту» є актуальним для суспільства та зміцнює політику держави у сфері виховання школярів та молоді України.


Довідка: «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop».

ГКФрозвиває бренди