«Фокстрот» об'єднав офлайн- та онлайн- продажі

У рамках розвитку мультиканальної бізнес-моделі «Фокстрот» запровадив нову послугу «PickUp». Тепер клієнт найбільшого національного ритейлера ПТіЕ в Україні, зробивши замовлення на www.foxtrot.com.ua , може купити товар за online-ціною і забрати покупку у найближчому до своєї оселі магазину «Фокстрот».

У рамках розвитку мультиканальної бізнес-моделі «Фокстрот» запровадив нову послугу «PickUp». Тепер клієнт найбільшого національного ритейлера ПТіЕ в Україні, зробивши замовлення на www.foxtrot.com.ua, може купити товар за online-ціною і забрати покупку у найближчому до своєї оселі магазину «Фокстрот».


Послуга «PickUp» з’явилась у мережі в минулому році, а з лютого 2014 почала набирати популярність. Суть сервісу «PickUp» - у можливості самовивозу товару у всіх* роздрібних магазинах торговельної мережі «Фокстрот» при оформленні замовлення на придбання техніки через сайт www.foxtrot.com.ua. Під час замовлення клієнт за допомогою сайту сам визначає магазин, де йому зручно отримати товар, а при необхідності - оформлює самовивіз двох і більше товарів з різних магазинів. Для отримання товару, придбаного online, покупцеві необхідно підійти на касу магазину і назвати унікальний номер замовлення. Оплачує вартість товару клієнт прямо на касі готівкою або банківською карткою. Важливим для покупця в цій послузі є те, що оплата товару відбувається за цінами інтернет-магазину www.foxtrot.com.ua з можливістю отримати до 1,5% знижки власникам картки «Фокс Клуб».

- «PickUp» - це те, що не можуть запропонувати вимогливому покупцеві «сірі» інтернет-магазини - одноденки. Адже, тестуючи новітній гаджет від світового виробника в «цегельному» магазині «Фокстрот», покупець гарантовано замовить саме такий, а не підроблений товар в нашому інтернет-магазині, отримає доступ до офлайн-сервісів і гарантій компанії, яка 20 років є провідною на українському ринку, - повідомив Сергій Єрошов, керівник інтернет- та мультиканальних продажів торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

- Наш інтернет-магазин інтегрований з роздрібними магазинами мережі, які присутні в 115 населених пунктах України, - прокоментував В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Нова послуга стирає межі між реалом і онлайном для зручності наших клієнтів, а також сприяє зростанню кількості та якості замовлень через інтернет.

Інтегрований торговий простір мережі «Фокстрот» удосконалюється не тільки завдяки послузі «PickUp», а й шляхом триваючих ремоделінгів роздрібних магазинів, а також розвитку платформи сайту, зміни дизайну і поліпшення юзабіліті віртуальної вітрини www.foxtrot.com.ua .

Послуга «PickUp» з’явилась у мережі в минулому році, а з лютого 2014 почала набирати популярність. Суть сервісу «PickUp» - у можливості самовивозу товару у всіх* роздрібних магазинах торговельної мережі «Фокстрот» при оформленні замовлення на придбання техніки через сайт www.foxtrot.com.ua . Під час замовлення клієнт за допомогою сайту сам визначає магазин, де йому зручно отримати товар, а при необхідності - оформлює самовивіз двох і більше товарів з різних магазинів. Для отримання товару, придбаного online, покупцеві необхідно підійти на касу магазину і назвати унікальний номер замовлення.

Оплачує вартість товару клієнт прямо на касі готівкою або банківською карткою. Важливим для покупця в цій послузі є те, що оплата товару відбувається за цінами інтернет-магазину www.foxtrot.com.ua з можливістю отримати до 1,5% знижки власникам картки «Фокс Клуб».

- «PickUp» - це те, що не можуть запропонувати вимогливому покупцеві «сірі» інтернет-магазини - одноденки. Адже, тестуючи новітній гаджет від світового виробника в «цегельному» магазині «Фокстрот», покупець гарантовано замовить саме такий, а не підроблений товар в нашому інтернет-магазині, отримає доступ до офлайн-сервісів і гарантій компанії, яка 20 років є провідною на українському ринку, - повідомив Сергій Єрошов, керівник інтернет- та мультиканальних продажів торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Наш інтернет-магазин інтегрований з роздрібними магазинами мережі, які присутні в 115 населених пунктах України, - прокоментував В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

- Нова послуга стирає межі між реалом і онлайном для зручності наших клієнтів, а також сприяє зростанню кількості та якості замовлень через інтернет.

Інтегрований торговий простір мережі «Фокстрот» удосконалюється не тільки завдяки послузі «PickUp», а й шляхом триваючих ремоделінгів роздрібних магазинів, а також розвитку платформи сайту, зміни дизайну і поліпшення юзабіліті віртуальної вітрини www.foxtrot.com.ua .

ГКФрозвиває бренди