Встигнути до Нового року: «ЕКОклас» збирає екопроекти для нагородження «Онлайн-улюбленців» - 2015!

III Всеукраїнський конкурс «ЕКОклас» готується нагородити своїх перших активістів. Необхідно вислати свій екопроект до 31 грудня 2015 року – і отримати шанс стати переможцем онлайн-голосування!

Організатори «ЕКОкласу» – Всеукраїнського конкурсу екологічних проектів для школярів, їхніх батьків і педагогів нагадують: надіслані до кінця цього року проекти з описом власної успішної практики візьмуть участь у додатковому етапі - визначенні «Онлайн-улюбленців» -2015!

- Напередодні Нового року ми чекаємо роботи з екодизайну: ялинкові іграшки із вторинно перероблених або екоматеріалів (шматочки тканини, паперу, нитки тощо), штучно створені, альтернативні живим деревцям ялинки, новорічні листівки із натуральних матеріалів, – розповідає Альона Милованова, PR- менеджер мережі «Фокстрот» і член оргкомітету «ЕКОклас». – Велике поле для фантазії та екокреативу: Дід Мороз, який турбується про кліматичні зміни, театралізовані дійства та виступи агітбригад на екологічну тему (чекаємо у вигляді посилання на YouTube), екологічні фотовиставки, проекти з підвищення енергоефективності шкіл, класів, під'їздів і т.д.


«Фокстрот» запрошує всіх учасників «ЕКОкласу» надсилати вже зараз, до 31 грудня, реалізовані колективом ідеї новорічного декору будинку, класної кімнати або кабінету. Для того, щоб отримати додатковий подарунок, показуйте онлайн-спільноті свої новорічні еколистівки та подарунки, зроблені з екоматеріалів або вторинно використаних матеріалів, діліться своїми щоденними екопрактиками і корисними порадами, як економити природні ресурси і розвивати в сім'ї та школі екологічну культуру. Серед авторів проектів, надісланих організаторам з 5 листопада по 31 грудня 2015 року, за максимальною кількістю позитивних відгуків («лайків») буде визначена одна сім'я та один дитячий колектив. Обидва переможці заохочувального етапу отримають звання «Онлайн-улюбленці-2015», подарункові карти «Фокстрот» та приємні сюрпризи. І продовжать боротьбу за ГРАН-прі у фіналі III «ЕКОкласу» у квітні 2016 року.


Роботи для участі у заочному конкурсі «ЕКОклас» приймаються на електронну адресу: ecoclass@foxtrot.com.ua. Ознайомитися з умовами участі і завантажити «проектну» форму для заповнення та участі в конкурсі можна тут: https://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-rules

Команди-лауреати додаткового конкурсного етапу будуть визначені шляхом відкритого голосування користувачів соціальної мережі facebook - https://www.facebook.com/foxtrotinfo та онлайн-обговорення представлених екологічних проектів на конкурс «ЕКОклас» у січні 2016 року.

Партнери проекту: Національний еколого-натуралістичний центр МОН України, Інститут модернізації змісту освіти МОН України, бренд «Единственная» і міжнародний фонд «Скорочення ризиків» – RRF.


Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

«ЕКОклас» «Фокстроту» визнано найкращим екологічним кейсом у 2015 році на національному конкурсі практик бізнесу, що змінюють України (за версією Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності).

ГКФрозвиває бренди