Дизайнерський ексклюзив у «Фокстроті»

Вбудовувана техніка для кухні Beko від світового дизайнера інтер'єрів Патрісії Уркіоли в Україні представлена в торговельній мережі «Фокстрот»

У листопаді 2015 року провідний* ритейлер побутової техніки та електроніки «Фокстрот» презентував вбудовувану техніку для кухні Cast Line – спільний проект талановитого дизайнера і компанії Beko. 


Патрісія Уркіола, уродженка Іспанії, яка за свої геніальні роботи удостоєна безлічі нагород, серед яких «Дизайнер десятиліття» від німецьких журналів «Home» і «Hauser», «Дизайнер року» від «Wallpaper» і «Ad Spain». Дизайнер має рідкісний талант переконувати виробників техніки та електроніки, що потрібно виходити за межі звичного і традиційного. Бренд Beko почув заклик – і прекрасним плодом дуету Патрісії Уркіоли та Beko стала лінійка кухонної техніки Cast Line.

Ця колекція замислювалася сучасною та легкою у використанні, але із високим рівнем продуктивності. Саме тому при проектуванні моделей були задіяні прості, міцні матеріали: газові варильні поверхні із нержавіючої сталі, а духові шафи і індукційні варильні поверхні зі склом з олеофобним покриттям.


 - Дизайн лінійки вбудовуваної техніки Cast Line від Патрісії Уркіоли лаконічний, але прихований за ним сенс є глибоким: створення витонченого домашнього побуту, – говорить Олександр Величко, начальник відділу побутової техніки торговельної мережі «Фокстрот». – Нову колекцію в Україні ексклюзивно представляють торговельна мережа «Фокстрот», а також інтернет-магазин 5ok.

Познайомитися з усім спектром приголомшливої колекції Cast Line та обрати модель собі до душі можна на сайті www.foxtrot.ua

Довідка: *ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет», «Фокс Клуб» і формат «Shop-in-Shop». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, що піклується про навколишнє середовище (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас»), про безпеку дітей у побуті (соціальний проект «Школа безпеки»).

ГКФрозвиває бренди