Прем'єра Gorenje від Філіпа Старка у «Фокстроті»

Авторську колекцію техніки пропонують українцям тріо новаторів: словенський бренд Gorenje, французький дизайнер Філіп Старк і український провідний ритейлер побутової техніки «Фокстрот»

З 1 грудня 2015 року ексклюзивно у торговельній мережі «Фокстрот. Техніка для дому» стартують продажі нової колекції кухонної техніки Gorenje by Starck, розробленої всесвітньо відомим французьким промисловим дизайнером Філіпом Старком для іменитого словенського бренду Gorenje. Завдяки цьому тріо в Україні з'явилася нова колекція інноваційної побутової техніки, а покупці стають співавторами мистецтва створення кулінарних шедеврів.

В унікальній авторській лінійці великого маестро Філіпа Старка у «Фокстроті» представлені духові шафи, мікрохвильові печі, витяжки, холодильники, варильні панелі, шафи для підігріву і декоративні панелі. Кожна модель прикрашена квадратною ручкою з матового металу та підсвічується зсередини помаранчевим вогником. Відбиваючись від поверхні, він створює надзвичайний візуальний ефект на глянцевих хромових поверхнях, запалюючи у них іскру життя, і додає фінальний штрих дизайну всій кухні.

 

- Основне завдання у роботі над колекцією Gorenje by Starck полягало у тому, щоб створити технологічно сучасний продукт, який при цьому залишатиметься затишним, приємним і людяним. Елегантність цієї колекції полягає у її стриманості, винятковій якості та мінімалістичному дизайні, - розповів про шедевр його автор – Філіп Старк.

- «Фокстрот» історично є місцем найпомітніших прем'єр побутової техніки та електроніки в Україні. І нова колекція Gorenje by Starck, безсумнівно, задовольнить смак справжніх цінителів якості та краси. Ця техніка має свою родзинку і свій сенс – у дзеркальній поверхні предметів ніби проявляється індивідуальність людини та її життєвого простору, що робить цю кухню різною для кожного володаря, - поділився враженнями В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот».

Окрім неперевершеного дизайну, моделі колекції вражають своєю продуманою і високотехнологічної «начинкою». Так, духові шафи забезпечені технологією самоочищення, що не вимагає ні зусиль, ні навіть миючих засобів – досить включити спеціальний режим. Витяжка сама розпізнає рівень забруднення повітря і автоматично регулює потужність. Для приготування здорової їжі в духовках інноваційна система вентиляції забезпечує оптимальну циркуляцію гарячого повітря, дозволяючи готувати одразу на декількох рівнях без змішування смаків і запахів. У мікрохвильових печах використовується інверторна технологія, у результаті чого їжа зберігає свою початкову структуру, вітаміни та мінерали, а також скорочується час приготування і витрати електроенергії. Функція об'єднання конфорок XpandZone дозволяє використовувати практично всю поверхню індукційної варильної панелі, щоб готувати в посуді великого розміру або в декількох невеликих каструлях одночасно на збільшеній зоні нагріву. Функція PowerZone на варильних панелях Hi-Light дозволяє готувати швидше та з меншими витратами електроенергії.

Відкрийте для себе всю колекцію Gorenje by Starck і створіть власну унікальну кухню! Заходьте на www.foxtrot.com.ua/gorenje_by_starck-ua/

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label-2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет», «Фокс Клуб» і формат «Shop-in-Shop». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який піклується про навколишнє середовище (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас»), про безпеку дітей у побуті і профілактиці травматизму у невиробничій сфері (соціальний проект «Школа безпеки»).

*Філіп Старк – всесвітньо відомий французький дизайнер і архітектор. Його глибоке розуміння сучасних тенденцій, рішучість змінити світ, турбота про навколишнє середовище, любов до ідей і бажання застосовувати інтелектуальну практичність і практичний інтелект послідовно втілилися в кожному його культовому об’єкті. Від споживчих товарів, як-от меблі чи прес для цитрусових, до розкішних яхт, вітряків, електровелосипедів, або ресторанів і готелів, які стали дивними експресивними просторами, що надихають. Цей невтомний громадянин світу й бунтар, який вважає своїм обов’язком поділитися своїм етичним і провокаційним баченням нашої прекрасної планети, створює незвичайні об’єкти й місця, призначення яких у першу чергу – бути добрими, і вже потім – гарними.

ГКФрозвиває бренди