«Фокстрот» кличе до «ЕКОкласу» школярів та їх родини

Відомий ритейлер та експерт із комфорту життєвого простору оголосив продовження шкільного конкурсу екопроектів і чекає на втілені екологічні ідеї від шкільних колективів та родин 

З 16 листопада 2015 року розпочався прийом робіт на ІІІ Всеукраїнський конкурс «ЕКОклас» – соціальний проект торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Вперше за історію проведення конкурсу до участі у ньому запрошуються не тільки учнівські колективи та їх педагоги, а й батьки школярів.

- Бренд «Фокстрот» – визнаний лідер комфорту, що вже більше 20 років допомагає людям створювати добробут у своєму життєвому просторі. Ми розширили коло учасників нашого проектного конкурсу цього року, аби знайти, дослідити та популяризувати кращі колективні екологічні практики на цю тему, – коментує особливості ІІІ «ЕКОкласу» В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». – Ми впевнені, що наші співвітчизники (як маленькі, так й дорослі) знають секрети того, як організувати своє життя за стандартами ЕКО. Про кращі рецепти гармонії людини та довкілля ми розкажемо усій Україні, а їх авторам щиро віддячимо!

Оргкомітет конкурсу заснував 2 номінації – «ЕКОкласний колектив» та «ЕКОкласна сім’я» й до 5 квітня 2016 року чекає на ті екологічні проекти, що мінімізують вплив людини на довкілля у межах свого власного простору та виховують у людях свідоме ставлення до природних ресурсів. Члени журі, серед яких відомі експерти у галузі екології, громадські діячі, представники МОН України, будуть оцінювати екологічні ідеї співвітчизників за декількома критеріями: адаптивність до наслідування широкою аудиторією, практична користь для людини та довкілля, оцифрованість результатів та оригінальність ідеї.


 Конкурс «ЕКОклас»-2016 унікальний також тим, що організатори вперше оберуть гран-прі для подальшого тиражування ідеї по шкільних та сімейних колективах України.

- Найкращу наочну агітацію або екологічну практику, реалізовану у сімейному чи шкільному колективі ми за власний кошт поширимо, аби якомога більше українців навчилися екологічній культурі та навичкам мінімізації шкідливого впливу на довкілля, – відзначила Наталя Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот».

Першими про нові умови ІІІ «ЕКОкласу» дізналися педагоги – учасники Всеукраїнської конференції «Енергоефективність та енергозбереження в освітніх закладах: нові виклики та можливості», що відбулася у столичному Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді МОН України. Організатори «ЕКОкласу»-2016 показали делегатам конференції відеоролик про минулорічні змагання, коли до реалізації понад 900 екологічних проектів було залучено більше 1 мільйона школярів та педагогів.


Учні команди-лауреата «ЕКОкласу»-2015 з гімназії біотехнологій №177 м. Києва виступили перед учасниками конференції та поділилися планами поборотися цього року за 1 місце або навіть за гран-прі. А педагоги взяли участь у флешмобі «Дерево бажань», прикрасивши стилізованого дуба паперовими листочками із власними екологічними здобутками, які вони втілюють у своїх родинах.


Привітати організаторів «ЕКОкласу» із продовженням та новаціями прийшли й київські родини. Тетяна Гашинська розказала, як разом із чоловіком привчали дітей сортувати сміття, а своїх друзів – відмовитися від пластикового посуду на пікніках та під час походів.

- А ще ми не користуємося батарейками, тільки акумуляторами, які заряджаємо від електромережі, – розказала педагогам Тетяна, тримаючи за руку п’ятирічну донечку. – Дякую моїм батькам, що навчили мене практичній екології, а я передаю свої знання власним дітям. І дякую «Фокстроту» за гарну ідею зібрати та популяризувати подібні еконавички.


 - Залучення родин до «ЕКОкласу» – правильна ідея, адже виховання починається із родини, де батьки власним прикладом показують дітям, як берегти природні ресурси, – зауважила Тамара Радченко, завідуюча відділом екології та охорони природи Національного еколого-натуралістичного центру МОН України, організаційного партнеру конкурсу. – Ми прагнемо жити за європейськими стандартами, а «ЕКОклас» підтримує тих українців, хто вже живе по них, та закликає інших приєднуватися.

Третій «ЕКоклас» вкотре проводиться за підтримки Інституту модернізації змісту освіти МОН України.


 Підтримав «ЕКОклас» ще один давній партнер конкурсу – медіа-холдинг «Едіпрес Україна» та бренд «Единственная»:

- Це важлива ініціатива і ми допоможемо із популяризацією конкурсу та ідей переможців «ЕКОкласу», розкажемо про екознахідки читачам наших видань та інтернет-ресурсів,- сказала Ірина Мельник, директор із розвитку бізнесу медіа-холдингу«Едіпрес Україна».

Міжнародним партнером конкурсу став швейцарський фонд «Скорочення ризиків» (Risk Reduction Foundation).

 - Системне проведення мережею «Фокстрот» Всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас» для дітей і батьків свідчить про високе усвідомлення компанією важливості скорочення екологічних ризиків в Україні, – розповів Володимир Костерін, президент швейцарського фонду «Скорочення ризиків» (RiskReductionFoundation). – Даний проект стимулює суспільство на рішучі дії проти забруднення навколишнього середовища, створює соціальний запит на екологічно чисте і безпечне життя, виховує молоде покоління у дусі справжніх господарів своєї землі, відповідальних громадян і захисників природи.

До 5 квітня 2016 року організатори конкурсу чекають на конкурсні роботи – власні екопрактики учнівських та родинних колективів за адресою: ecoclass@foxtrot.com.ua.

Також організатори запрошують учасників конкурсу стежити за перебігом додаткового онлайн-голосування за кращі надіслані проекти на сторінці: https://www.facebook.com/foxtrotinfo та не пропустити визначення «онлайн-улюбленців» конкурсу «ЕКОклас» у січні та березні 2016 року.

Детальніше про умови конкурсу: https://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-rules


Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNSUkraine (MMI за 1 квартал 2015 року). Станом на листопад 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазинипредставлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м. У 2015році волонтери Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів» назвали «Фокстрот» переможцем рейтингу «Екологічно-відповідальна мережа побутової техніки та електроніки».

Звіти щодо результатів I та II Всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас»:

I – https://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-pr/1028

II – https://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-pr/1150

ГКФрозвиває бренди