Літні та безпечні канікули: в «Фокстроті» вже знають, про що буде четверта серія навчального мультфільму «Фокс і Трот поспішають на допомогу» і хто її намалює

15 квітня закінчився тендер із вибору підрядника для роботи над створенням 4 серії мультиплікаційного серіалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу». Мультфільм про правила поведінки молодших школярів у побуті з'явився з ініціативи торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» в рамках соціального проекту Групи компаній «ФОКСТРОТ» «Школа безпеки» під девізом: «Комфортно там, де безпечно!».

Тендер на виробництво чергової серії мультсеріалу був запущений 5 березня, у ньому брали участь 4 компанії. За умовами тендеру всі учасники надали нові ескізи головного героя – мудрою і веселою Лисиці Фокс, адже з часу появи перших трьох серій бренд «Фокстрот» істотно змінився. Змін за кольором, фігурі, звичкам вимагала і головна героїня мультфільму.

- Вибір переможця тендеру проводився за двома основними критеріями: схожість пропонованого головного персонажу з логотипом торговельної мережі та лояльна цінова пропозицію, – розповідає голова тендерного комітету, виконавчий директор торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Юрій Пономаренко. – У півфінал вийшли 2 учасники, які, отримавши рекомендації активістів соціального проекту «Школа безпеки», попрацювали над удосконаленням персонажа і надали ескізи у фінал.

У результаті, тендерний комітет обрав переможця– компанію «АРТ-ВІДЕО». Компанія у власному активі має пригодницькі серіали «Кіт Викрутас» і «Казковий патруль», історичний серіал «Легенди України» і три попередні серії мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу», а з історичним серіалом «Історія України в постато» (серія про князя Олега) компанія стала переможцем II Міжнародного фестивалю «Золота пектораль» у номінації «Анімаційні фільми» (травень 2011 р.).

- Дякую за довіру, ми постараємося, щоб четверта серія мультсеріалу порадувала всіх, хто вчиться разом з лисичкою Фокс, роботом Тротом та бізнесом «Фокстрот», – каже Зоряна Занюк, керівник анімаційних проектів «Компанії АРТ-Відео». – Ми готові до роботи, зараз прорисовуємо нового персонажа мультфільму – рятувальника, оскільки за сюжетом нової серії разом з головними героями відважний співробітник МНС буде вчити малят правильно діяти при виявленні диму і вогню.

Три серії мультфільму вже розміщені в інтернеті https://www.youtube.com/watch?v=q5s3RTvYbWE, демонструються на 16000 плазмах у 227 магазинах торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» і розтиражовані на CD. Диски з мультиками отримали в подарунок від організаторів «Школи безпеки» сотні малюків Києва, Київської області, Горлівки Донецької області, Євпаторії (Крим) на святах, заняттях, фестивалях, де завжди знаходиться місце для розмови про важливість правил безпеки для дітей.

- За час ротації мультика ми отримали офіційний відгук на отримання мультсеріалу від відділу безпеки життєдіяльності Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, – розповідає прес-секретар Групи компаній «Фокстрот» Алевтина Белецька. – У документі йдеться: «Мультсеріал... наочно демонструє найбільш поширені в побуті небезпечні ситуації, він спрямований на впровадження в навчально-виховний процес системи відеонавчання основам безпеки життєдіяльності, тому заслуговує уваги і підтримки з боку освітніх закладів». Так що напередодні літніх канікул у планах активістів «Школи безпеки» – робота з молодшими школярами, щоб під час літніх канікул в кожному будинку було комфортно і радісно!

Довідка: Торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший магазин торгової мережі був відкритий в 1994 році, і станом на квітень 2012 року в Україні налічується 227 супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 102 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна торгова площа складає більше 200 000 кв. м. Згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte&Touche*, торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Обсяг продажів мережі за 2010 календарний рік склав більше 6,8 мільярдів гривень. З 2010 року торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics»** – найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.

Група компаній «ФОКСТРОТ» ініціювала створення мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу!» в рамках власного соціального проекту бізнесу «Школа безпеки», яка реалізується під девізом «Комфортно там, де безпечно». Вперше мультфільм від «Фокстроту» показали в жовтні 2011 року в МДЦ «Артек» під час круглого столу «Діти за безпеку життя» в рамках зльоту юних рятувальників України, організованого МНС України та громадською організацією «Всеукраїнське дитячий рух« Школа безпеки ».

* – Делойт енд Тушм ** – Евронікс

ГКФрозвиває бренди