Мережа «Фокстрот. Техніка для дому» заявила про початок продажів недорогих екологічно безпечних кондиціонерів

У мережі «Фокстрот. Техніка для дому» розпочався гарячий сезон. Уже з початку весни українці замислюються про комфортну прохолоду свого житла в літній період. І якщо буквально нещодавно головними чинниками вибору були ціна і дизайн, то сьогодні експерти радять звертати увагу на тип холодоагенту – фреону, який використовується в кондиціонері.

Хладагент є робочою речовиною кондиціонера, який забирає тепло, стискає його і передає в охолодженому вигляді в навколишнє середовище. Донедавна виробники кондиціонерів використовували в пристроях фреон R22. Однак даний вид фреону є екологічно небезпечним, оскільки руйнує озоновий шар. Тому європейські країни відмовляються від використання та виробництва техніки з цим типом холодоагенту. Відомі виробники почали вносити зміни в свої лінійки, встановлюючи компресори, що працюють на холодоагенті R410. Він є абсолютно безпечним з екологічної точки зору, і в той же час, має більш високі показники продуктивності при високих температурах навколишнього середовища.

Вартість кондиціонерів із фреоном R410 незначно вища, у порівнянні з R22. При цьому, на українському ринку спостерігається нестача безпечних кондиціонерів найнижчого цінового сегменту, які є найбільш затребуваними серед українських споживачів. Практично всі недорогі пристрої функціонують на холодоагенті R22. У зв'язку з цим, у 2012 році торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» оновила лінійку кондиціонерів бюджет-сегменту на користь екологічно безпечних пристроїв.

- Наша першочергова мета – задовольнити запити покупців. Найбільш популярними є кондиціонери середнього і нижнього цінових сегментів. У наших магазинах покупець може знайти презентабельний, якісний кондиціонер за прийнятну ціну. Однак не є другорядною ще одне наше завдання –захист навколишнього середовища. Це завдання відповідає стратегії корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), за якою розвивається бізнес «Фокстрот». Піклуючись про довкілля, ми повністю оновили лінійку, і сьогодні всі кондиціонери бюджет-сегменту в супермаркетах «Фокстрот. Техніка для дому» функціонують на фреоні R410. При цьому ціна не має значних відмінностей від моделей, представлених на ринку, з екологічно небезпечним холодоагентом R22, а результат в процесі використання – значно краще, – розповідає виконавчий директор торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Юрій Пономаренко.

Експерти стверджують, що пристрої, які працюють на холодоагенті R22 застарівають. Заправляючи кондиціонер, не можна змінювати тип холодоагенту, а вже незабаром фреон R22 буде недоступний у продажу. При покупці рекомендується зважувати незначне цінову перевагу з одного боку і перспективу подальшого використання пристрою, а також екологічні аспекти –з іншого.

Торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший магазин торгової мережі був відкритий в 1994 році, і станом на квітень 2012 в Україні налічується 227 супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 102 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна торгова площа складає близько 200 000 кв. м. Згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte&Touche*, торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Обсяг продажів мережі за 2010 календарний рік склав більше 6.8 мільярдів гривень. З 2010 року торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics»** – найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки в 30 країнах Європи. З 2006 року «Фокстрот» є підписантом Глобального Договору ООН, де важлива частина документу –екологічна відповідальність бізнесу і його системна робота з мінімізації впливу на навколишнє середовище

* – Делойт енд Туш

** – Евронікс

ГКФрозвиває бренди