Група компаній «ФОКСТРОТ» допомагає випускати аудіокниги для людей з вадами зору

26 липня у Столичний книгарні «Книгарня «Є» відбулася презентація двох аудіокниг для людей з проблемами зору: підручника «Універсальний журналіст» – « кращого з посібників про журналістику»* – британського медіа-фахівця Девіда Рендола та аудіокниги «Український Ренесанс» з поезією Євгена Плужника, Майка Йогансена, Миколи Зерова, як яскравих представників української культурно-мистецької хвилі 1920-1930 рр.

Ідея створення серії аудіокниг належить волонтерам благодійного студентського проекту «Аудіокниги для людей із вадами зору», які з 2009 року займаються виданням некомерційних аудіокниг україномовної поезії та прози на кошти гранту «Ініціатива року».

- Як стверджують наші партнери в бібліотеках, незрячим не вистачає саме спеціалізованої літератури, яка дозволяє якщо не оволодіти професією, то хоча б розповісти про особливості тієї чи іншої професії, – каже одна з керівників проекту Євгенія Вятчанінова. – Однак, за нинішніх обставин, доступ до подібного роду продукції (як, втім, і в заклади для навчання) – досить обмежене.

За час існування проекту створено 6 аудіокниг, в тому числі з обраними віршами Богдана-Ігоря Антонича, українських футуристів, Пауля Целана, а також романом Сергія Жадана «Ворошиловград». Актуальним є і підручник з журналістики Девіда Рендолла. «Це крок назустріч створенню навчальних засобів, які надають рівні можливості всім долучитися до журналістської справи, – прокоментував появу підручника Ентоні Гоусон, консультант в BBC Media Action.

Проект зібрав навколо себе багатьох людей, небайдужих до соціальної проблеми.

- Благодійний студентський проект «Аудіокниги для людей із вадами зору» логічний для нашої бізнес-філософії – «Нова якість життя» – і співзвучний з ідеєю корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) з рівністю можливостей для всіх членів суспільства, – зазначила, вітаючи партнерів з виходом черговий аудіокниги, прес-секретар Групи компаній «ФОКСТРОТ» Алевтина Белецька. – За час проекту близько 2000 аудіокниг вже надійшли до Центральної спеціалізованої бібліотеки імені М. Островського в Києві, в 79 регіональних бібліотек, у ряд шкіл-інтернатів. Це гідний результат, адже книги наповнять життя багатьох людей новими звуками, образами і знаннями, привнесуть нову якість життя. Про актуальність проекту говорять і фахівці.

- Проект почався з усвідомлення потреби та ідеї, як її реалізувати. А ресурси – диски, аудіостудія, актори, – знайшлися, оскільки мета була ясна, а результати – вимірюваними, – прокоментувала Леся Ярошенко, координатор інформаційних проектів Українського форуму благодійників. «Цінність аудіокниг цього проекту в тому, що вони сучасні, актуальні і які раніше не начитував на аудіоносії», – резюмує Юрій Вишняков, голова Центральної бібліотеки для сліпих імені М. Островського. За його словами, столична бібліотека сьогодні наповнюється аудіокнигами, в основному, зусиллями благодійників або самих читачів.

Довідка: «Група компаній «ФОКСТРОТ» є власником ТМ «Фокстрот. Техніка для дому», «FoxMart», «Техношара», «Секунда», «DEPO't» і т.д. З 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» є членом української мережі Глобального Договору ООН, добровільно взявши зобов'язання дотримуватися принципів корпоративної соціальної відповідальності в процесі розвитку бізнесу. У 2011 році був опублікований четвертий звіт про стійке розвитку ГКФ за принципами КСВ – https://www.foxtrot.ua

* – так прокоментував вихід у світ підручника Джон Раян, директор відділу преси фундації Томсон (ThomsonFoundation).  

ГКФрозвиває бренди