Гостинний «Фокстрот»: столичний супермаркет мережі провів екскурсію для вихованців дитячого будинку «Чебурашка»

7 серпня київський супермаркет «Фокстрот. Техніка для дому», що в ТЦ «Більшовик» (вул. Гетьмана, 6), відвідали особливі гості – група вихованців дитячого будинку «Чебурашка», що в 140 км. від Києва, у смт. Рокитне. Дітям розповіли, як працює магазин, як здійснюється купівля, які співробітники задіяні в супермаркеті, показали різні категорії товарів.

Екскурсія відбулася в рамках проекту соціальної адаптації «Професіонал», яку реалізовує для дитячого будинку благодійний фонд «Зоряна мрія». З кінця 2011 р. діти з «Чебурашки» їздять на екскурсії до підприємств Київщини, де дізнаються особливості різних професій, знайомляться і спілкуються зі співробітниками. Кожна поїздка допомагає відчувати себе впевненіше в громадських місцях, розширює світогляд і дає нові життєві орієнтири.

У київському «Фокстроті» до візиту готувалися заздалегідь. Зустрічали дітей всім дружним колективом. Гостей розділили на 4 групи на чолі з відповідальними представниками магазину – і екскурсія розпочалася. Екскурсоводами виступили директор магазину Артур Ена і продавці-консультанти Олексій Харнаникін, Олександр Вовк та Євген Панюта. Гостям розповіли, з яких зон складається магазин, як швидше знайти потрібний товар, на що потрібно звернути увагу при покупці техніки, а також про покупку в кредит, сервісні програми, програму лояльності, знижки та багато іншого.

- Під час екскурсії діти спочатку дивилися на нас з підозрою, соромилися ставити питання, але коли справа торкнулася новинок відеотехніки і приставок, інтерес взяв гору, і ми знайшли з ними спільну мову, – розповідає Євген Панюта. – Хлопчики із захопленням надягали окуляри і дивилися відеосюжети в 3D, дівчатка цікавилися комп'ютерами, мобільними телефонами та побутовою технікою. Небувалий інтерес, звичайно ж, викликала гейм-зона. Тут ми затрималися найдовше.

Найбільше вихованців «Чебурашки» цікавило, що потрібно зробити, аби знати так багато цікавого і працювати в такому красивому магазині.

- Наші співробітники – не просто працівники, вони дуже цікаві люди, – відповідав на запитання хлопців директор магазину. – Щоб стати директором, необхідно добре вчитися і здобути вищу освіту. Хоча прийти працювати до нас можуть навіть студенти. Багато хто з них після стажування стають частиною великої «фокстротівської» сім'ї. А це– 222 магазини по Україні, – з гордістю розповідав директор магазину Артур Єна, який сам прийшов у «Фокстрот» студентом. Може, тому його група ні на крок не відходила від свого екскурсовода, а прощаючись, всі хлопчики хотіли бути схожими на «нашого Артура».

- Такі екскурсії допомагають дітям визначитися у виборі професії і знайти рід занять до душі і можливостям. Ми вдячні компанії «Фокстрот. Техніка для дому» за те, що відгукнулися на прохання провести для наших дітей екскурсію в «Фокстроті», – подакувала вихователь дитячого будинку «Чебурашка» Анфіса Мовчан. – Діти дуже задоволені і досі діляться враженнями, як їх зустрічали в «Фокстроті».

- Проектом «Професіонал» ми відкриваємо дітям із державного дитячого будинку «Чебурашка» незвіданий світ професій у різних сферах діяльності, в якому роздрібній торгівлі відводиться важливе місце. З перших хвилин відвідування магазину з продажу побутової техніки та електроніки, діти поринули у сферу технічного прогресу, спрямованого на благо людини, – розповідає Руслан Бахтиєв, куратор Всеукраїнського благодійного фонду «Зоряна Мрія». – Але головне, що побачили наші вихованці – це корпоративний дух, активність і доброзичливість продавців. Тепла і дружня атмосфера прийому дітей, на наш погляд, дала головний результат – багатьох зацікавила робота продавця-консультанта. Ми щиро дякуємо керівництву і колектив магазину «Фокстрот» за корисну і змістовну бесіду з нашими підопічними і сердечний прийом.

На пам'ять про екскурсію співробітники магазину подарували дітям рюкзаки і симпатичні іграшки з символом мережі «Фокстрот. Техніка для дому» – лисичими Фокс. А також дали корисний, досвідчений порада: добре вчитися, робити добро, обрати професію до душі, докладати зусиль і твердо йти до поставленої мети!

Торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший магазин торгової мережі був відкритий в 1994 році, і за станом на серпень 2012 в Україні налічується 222 супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 108 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна торгова площа складає близько 200 000 кв. м. Згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte & Touche*, торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Обсяг продажів мережі за 2011-12 фінансовий рік склав більше 7,17 мільярдів гривень. З 2010 року торгова мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics»** – найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки в 30 країнах Європи.

* – Делойт енд Туш

** – Евронікс

ГКФрозвиває бренди