ЕКО-перспективи «Підприємство: 2020»

10 жовтня фахівці з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) Групи компаній «ФОКСТРОТ» стали учасниками круглого столу в рамках проекту «Підприємство 2020: довкілля».

Тема круглого столу – обговорення поліпшення стану екології в десятирічній перспективі «Підприємство 2020: довкілля», прогнозовані ризики для країни та бізнесу (дефіцит лісових, водних та енергетичних ресурсів, ресурсномістке виробництво, зростання професійних захворювань) та рішення для нівелювання цих ризиків. Організатори зустрічі провідних експертів в області мінімізації впливу людини на навколишнє середовище – Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» у партнерстві з Міністерством екології та природних ресурсів України.

Круглий стіл в рамках проекту «Підприємство 2020: роль бізнесу в суспільстві» покликаний узагальнити досвід українських компаній відповідно до потреб суспільства в перспективі 2020, налагодити взаємодію між бізнесом та владою. У роботі круглого столу взяли участь представники компаній Метінвест, Тетра Пак, Amway та Групи компаній «ФОКСТРОТ».


- «ФОКСТРОТ» взяв за основу своєї доповіді роботу з працівниками щодо виконання трьох важливих принципів: скорочення, переробка, повторне використання ресурсів в офісному приміщенні, – говорить Дмитро Лисенко, спеціаліст зі зв'язків із громадськістю ГК «ФОКСТРОТ». – Кожне наше ЕКОдосягнення ми ретельно фіксуємо, а активних співробітників – нагороджуємо. Так, наприклад, за цей час передано на переробку 17 тонн макулатури, удвічі зменшено кількість споживання офісного паперу. Подяку за далекоглядність отримали близько 200 співробітників.

У «Фокстроті» вважають значимим те, щоб власники бізнесу розуміли важливість захисту навколишнього середовища і підтримували ініціативи працівників:

- Напрямок розвитку КСВ є одним із пунктів місії Управляючої компанії, а співзасновник бізнесу і генеральний директор Управляючої компанії ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев підтримує наші «зелені» ініціативи, – говорить Дмитро Лисенко.

Таким чином, на засіданні робочої групи були розглянуті практики напряму «Навколишнє середовище» дорожньої карти для бізнес-стратегій компаній в Україні: демографія, довкілля, здоров'я нації, інновації. Тепер на основі досвіду підприємств можуть бути впроваджені спільні пілотні проекти між Міністерством та бізнесом у 2013 році.

ГКФрозвиває бренди