​Мультсеріал «Фокстроту» визнаний на конкурсі корпоративних медіа-2012

16 листопада в рамках Бізнес форуму "Інноваційні маркетингові комунікації. Тренди-2013" відбулася урочиста церемонія нагородження переможців і номінантів конкурсу "Краще корпоративне медіа України 2012".
За звання кращих і символічну "зірку" змагалися 128 корпоративних проектів у 14 категоріях: корпоративний блог, корпоративний портал, електронне видання, корпоративний сайт, книга дайджест, річний звіт, електронне корпоративне видання, банківська платіжна карта, корпоративна газета, корпоративне видання b2b, журнал для клієнтів, журнал для співробітників, корпоративний фільм, корпоративний календар.
Для підведення підсумків конкурсу організатори та учасники зібралися у столичному Міжнародному інституті менеджменту. З напутніми словами до учасників конкурсу виступили організатори та члени журі конкурсу - фахівці відомих видавничих будинків, а також авторитетні професіонали в галузі маркетингу, реклами, PR та управління персоналом відзначили високий рівень робіт, поданих на конкурс корпоративних медіа в 2012 році. Під оплески гостей вечора відбулося вручення пам'ятних дипломів.
Навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу», знятий торговельною мережею «Фокстрот. Техніка для дому» в рамках соціального проекту «Школа безпеки» Групи компаній« Фокстрот », посів друге призове місце в конкурсі« Краще корпоративне медіа України-2012» в номінації «Корпоративний фільм».

- Цей мультфільм вже другий рік під девізом «Комфортно там, де безпечно!» навчає дошкільнят і молодших школярів важливим правилами - як бути живими і здоровими. Однак перед виходом на широку публіку прем'єра спочатку стає частиною корпоративного дитячого свята від «Фокстроту» - «Уроку безпеки», - розповідає корпоративний продюсер мультсеріалу, прес-секретар ГКФ Алевтина Білецька. - На таких святах герої мультфільму - мудра Лисичка Фокс і її помічник Робот Трот навчають дітей співробітників правилам поведінки з побутовою технікою, в лісі і супермаркеті, способам попередження пожежі і навичкам порятунку від нього. Мультфільму також зміцнює корпоративні почуття батьків, адже кожен співробітник - свого роду солдат бренду!
- Дуже класний проект у всіх відносинах, - прокоментувала творчу роботу «Фокстроту» Оксана Тодорова, президент Асоціації Корпоративних Медіа. - Сильна соціальна складова, професійна реалізація, виграшний серійний формат подачі, пряма візуалізація образу бренду - турботливого і відповідального. Це вагомий внесок компанії «Фокстрот» в суспільно-значущі проекти, формування репутації соціально відповідального бізнесу.
Довідка: Група компаній "ФОКСТРОТ" ініціювала створення мультсеріалу "Фокс і Трот поспішають на допомогу!" У рамках власного соціального проекту «Школа безпеки», який реалізується під девізом «Комфортно там, де безпечно». Мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу» був створений торговельною мережею «Фокстрот. Техніка для дому» - лідером ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Вперше мультфільм від «Фокстроту» показали в жовтні 2011 року в МДЦ «Артек» під час круглого столу «Діти за безпеку життя» в рамках зльоту юних рятувальників України, організованого МНС України та громадською організацією «Всеукраїнське дитячий рух« Школа безпеки ». За рік мультфільм на Уроках безпеки подивилися тисяч молодших школярів на Донеччині, у Запорізькій області, у Львові, у Криму, Києві, Чернівцях. Мультфільм схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з основ здоров'я науково-методичною Радою Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України в жовтні 2012 року.
Виробник мультфільмів - "Компанія АРТ-ВІДЕО".
Посилання, на які мультфільм знаходиться в інтернеті:
https://www.youtube.com/watch?v=FgLhpT9p0u0 Поведінка в супермаркеті
https://www.youtube.com/watch?v=q5s3RTvYbWE Побутова техніка і діти
https://www.youtube.com/watch?v=xwzKBLyo4vw Небезпечна вода
https://www.youtube.com/watch?v=bRezik8LHtA&feature=channel&list=UL - Дії дитини при пожежі

ГКФрозвиває бренди