​«Фокстрот» переміг у номінації «Відносини зі споживачами»

Бізнес-кейс «Фокстроту» визнано найкращим в стратегічної номінації в рамках Національного конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності-2012, організованого Центром «Розвиток КСВ»

Мета конкурсу - представити широкій громадськості рішення компаній у сфері корпоративної соціальної відповідальності як складову їх бізнес-стратегії. Бізнес-кейс «Формування лояльності споживачів у торговельних залах мережі і за їх межами» від «Фокстроту» продемонстрував високі результати роботи колективу в реалізації стратегії розвитку клієнтських відносин для отримання довгострокових конкурентних переваг і зміцнення позиції лідера галузі.
- Протягом останніх двох років ми вдосконалили ключові процеси нашої Програми лояльності у сфері взаємодії з покупцями, задіяли максимум можливих джерел зворотного зв'язку від клієнтів, налагодили систему комплексної оцінки якості обслуговування покупців, - каже Христина Мельникович, начальник служби підтримки та розвитку програм лояльності «Фокстрот. Техніка для дому». - Як результат, статистика програми лояльності «Фокстроту» на кінець 2012 року продемонструвала 3 500 000 лояльних мережі покупців, а з січня до грудня 2012 року до програми приєдналися 350 000 нових учасників. «Фокстрот» залишається лідером і авторитетним експертом у секторі ритейлу побутової техніки та електроніки в Україні.
Особливістю бізнес-кейсу «Фокстроту» стало те, що комунікація мережі з покупцями вийшла за межі торговельних залів та отримала соціальну вагу. В кінці 2011 року в інформаційний простір країни вийшов навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу», знятий мережею для дошкільнят і молодших школярів. Зараз 16 000 плазмових телевізорів щогодини демонструють мультфільми в 225 супермаркетах «Фокстрот. Техніка для дому» по всій Україні.
У 2012 році в кращих залах Києва та регіонів (Львів, Луцьк, Донецьк, Чернівці, Житомир, Чернігів, Запорізька область і т.д.) «Фокстрот» організував і провів разом з партнерами навчальні свята для дітей - «Уроки безпеки». Протягом 45 хвилин Лисичка - уособлення бренду «Фокстрот» - і її друзі вчать дітей головним правилам - як бути живими і здоровими.
- Цього року в категорії "Відносини зі споживачами" були досить сильні конкуренти, тому особливо приємно привітати «Фокстрот» з перемогою, - говорить Марина Саприкіна, директор Центру «Розвиток КСВ", організатор конкурсу кейсів з КСВ. - Важливо відзначити, що практика "Фокстрот" є важливою для компанії і захоплюючій для школярів. Отже, компанія на власному досвіді створює "загальну цінність" для себе і своїх споживачів, підвищуючи знання про безпеку серед малюків та їх батьків.
У компанії дякують за підтримку всім своїм партнерам: Міністерству надзвичайних ситуацій України, активістам Всеукраїнського громадського дитячого руху «Школа безпеки» та Добровільного пожежного товариства України, а також фахівцям Інституту інновацій технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Адже в 2012 році мультфільм «Фокс і Трот поспішають на допомогу» схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичною комісією з основ здоров'я Науково-методичної Ради Мінмолодьспорту.

ГКФрозвиває бренди