Двадцятирічна історія «Фокстрот» у 45 секундах

​Національна торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» випустила ролик до свого 20-річчя

Творцем рекламної саги, що оповідає про шляхи становлення, розвитку та зростання найбільшої мережі побутової техніки та електроніки в Україні, стало агентство Tabasco.


- «Фокстрот» - це національна компанія, яка перебувала у витоків створення цілої галузі торгівлі побутової техніки та електроніки. Команда Tabasco запропонувала своє бачення таким чином, щоб показати віхи розвитку мережі. За 20 років нашої роботи змінювалися технології, магазини, але незмінним залишався фокус компанії на потреби покупця. Ми впевнені, що наші клієнти відчують свою причетність до ювілею «Фокстрот», адже всі ці роки ми працювали і продовжуємо працювати для них, - повідомила Наталія Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

Команда, що працювала над створенням ролика:
«Фокстрот. Техніка для дому»:
Наталія Средня - маркетинг-директор
Андрій Адаменко - керівник відділу маркетингових комунікацій
Руслан Клименко - бренд-менеджер
Агентство TABASCO:
Продакшен Cashmere films
Режисер - Fabrice Carazo
Оператор - Jérôme Robert
пост KPP
Побачити ролик можна тут: https://youtu.be/pn_ZhuHtH9Q

Довідка: торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є найбільшою роздрібною мережею за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на грудень 2014 року в Україні налічується 223 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 115 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає більше 208 000 кв. м. У компанії працює більше 8000 чоловік. Програма лояльності «Фокс Клуб» налічує понад 4,5 мільйонів покупців. Торговельна мережа «Фокстрот» є лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine, MMI 2010-2014 / 2. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до бізнесу через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» і унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який дбає про довкілля (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас») і про безпеку дітей (проект «Школа безпеки»).

Інформація про агентство: TABASCO - № 1 незалежне креативне агентство в Україні. Спеціалізація агентства - створення та проведення інтегрованих рекламних кампаній. Клієнти TABASCO отримують більше, ніж просто креативну рекламу, - вони отримують стратегічний підхід до досягнення поставлених бізнес-завдань.


ГКФрозвиває бренди