«Фокстрот» підтримав ЕКОрекламістів

​8 жовтня 2014 року у  Торгово-промисловій палаті України у Києві відбулося нагородження переможців ІІ Всеукраїнського конкурсу соціальної реклами природоохоронного спрямування «Новий погляд на проблеми довкілля», офіційним партнером якого виступила торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому».



Церемонія пройшла у рамках проведення міжнародного форуму «Green Mind», який створив унікальну платформу для розвитку ділових відносин між представниками бізнесу із різних галузей, органів державної влади, ділових кіл, науки і громадськості в їх єдиному прагненні до сталого розвитку.

Громадська рада при Міністерстві екології та природних ресурсів України  виступила ініціатором організації та щорічного проведення конкурсу «Новий погляд на проблеми довкілля». Мета конкурсу - надання можливості талановитим творчим людям з активною громадянською позицією, небайдужим до проблем довкілля, висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами природоохоронного спрямування.

Для участі у конкурсі необхідно було підготувати рекламний матеріал соціального характеру по одній або декількох номінаціях та темах. Оцінювання робіт здійснювалося головною конкурсною комісією, до складу якої входили громадські діячі, заслужені діячі культури та мистецтв, фахівці у сфері соціальної реклами, представники рекламних та творчих спілок і засобів масової інформації.
Реалізувати проект у цьому році вдалося завдяки спільним зусиллям  Всеукраїнських громадських організацій «Жива планета», «Розвиток та Довкілля» та видавництву «Екопогляд».

- «Фокстрот» впроваджує власні екологічні ініціативи задля здорового сталого розвитку та «зеленого» майбутнього своєї країни, а цей конкурс екологічної реклами ми підтримали задля підвищення мотивації молодих талановитих рекламістів у їхній просвітницькій роботі, направленій на зростання екологічної свідомості українців, - зазначив В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». – Роботи призерів не лише спонукають замислитися, але, що головне, закликають діяти заради порятунку безцінного ресурсу – здоров’я планети.

Детальніше про переможців та конкурсні роботи за посиланням: https://www.zhiva-planeta.org.ua/novuny/291-new.html

ГКФрозвиває бренди