Подарунок педагогам і ритейлерам

​7 жовтня у Київському національному торговельно-економічному університеті відбулися урочисті збори з нагоди святкування Дня працівників освіти.



Прес-секретар Групи компаній «ФОКСТРОТ» Алевтина Белецька вручила Диплом-Подяку колективу КНТЕУ за плідну співпрацю у розвитку галузі торгівлі України та підготовку професійних кадрів відповідно до очікувань роботодавців.
- Від імені багатотисячного колективу бізнесу, його засновників - Геннадія Виходцева та Валерія Маковецького дякую викладачам провідного університету нашої галузі за результативну працю та виховання нового покоління професіоналів, - звернулася до педагогів Алевтина Белецька.

Як і прийнято - в гості «Фокстрот» прийшов з подарунком: першим примірником спільно створеного методичного посібника «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: керівництво для співробітників роздрібної торгівлі». У ньому доступно і схематично наведено всі вимоги нинішнього законодавства в частині споживчого інформування - маркування основних груп товарів побутової техніки та електроніки.

Наукова робота є прикладною, пропонуючи продавцям єдине розуміння правових норм маркування побутової техніки та електроніки усіма учасниками ринку. Навчання продавців такій інформації допоможе в роботі з покупцями і дозволить правильно оцінювати маркування згідно вимог чинного законодавства. Рецензії на роботу дали фахівці Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Українського товариства товарознавців і технологів, Всеукраїнської громадської організації «Якість життя» і Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс».

Прес-секретар Групи компаній «ФОКСТРОТ» Алевтина Белецька вручила перший примірник посібника керівникові авторського колективу, доктору технічних наук, професору університету Ніні Мережко і подякувала за плідну співпрацю та підготовку професійних кадрів відповідно до очікувань роботодавців.

Фахівці мережі «Фокстрот. Техніка для дому» запропонують скористатися методичкою решті учасників ринку ритейлу побутової техніки, в тому числі конкурентам. Адже в боротьбі за цивілізований ринок і дотримання прав споживачів провідні ритейлери галузі стали партнерами і однодумцям.

ГКФрозвиває бренди