Оцінка « Банкіра»

9 жовтня 2013р. у рамках урочистого нагородження лауреатів I Міжнародного конкурсу «Лідер у сфері PR-технологій та маркетингу - 2013» за версією журналу «Банкір» прес-служба ГК «ФОКСТРОТ» була нагороджена дипломом - подякою «За активну участь у створенні позитивного іміджу торговельної мережі України»

Організатори конкурсу оцінювали учасників за якісними показниками: «відкритість і доступність інформації», «бездоганність репутації», «відповідність міжнародним стандартам якості в роботі підрозділу».

«Цей почесний диплом ми вручаємо ГК« ФОКСТРОТ» за популяризацію компанією серед населення ідеї безготівкових розрахунків за допомогою платіжних карт, емітованих українськими банками, - підкреслив на церемонії нагородження голова Оргкомітету, директор видавництва «КБС-Издат», головний редактор журналу «Банкір» Олег Капралов. - Крім того, компанія активно співпрацює з банками в ко- брендингових проектах, надаючи споживачам додаткові знижки, що також сприяє розвитку системи безготівкових платежів, а також за високий рівень професійної підготовки персоналу».

Крім прес - служби ГК «ФОКСТРОТ» , були відзначені успіхи у сфері зв'язків із громадськістю піар-відділи «Дельта-банку», «Правекс-банку», «Агрокомбанку» , «Ідея-банку», російського банку «Стратегія» , страхової компанії «Іллічівська».

- Нам приємна висока оцінка фахівців банківського сектора ринку, консолідованого журналом «Банкір», - зазначила прес-секретар ГК «ФОКСТРОТ» Алевтина Білецька. - У банківському секторі працюють наші стратегічні партнери, що розвивають споживче кредитування у мережі « Фокстрот. Техніка для дому». Журналісти оцінили важливість гармонізації відносин між покупцем і рітейлером, що вселяє віру в успішний результат співпраці всіх учасників цієї стратегічної комунікації .
Прес-служба Групи компаній « ФОКСТРОТ» поклала в основу анкети показники медіа-активності всіх учасників ринку побутової техніки та електроніки України від УНІАН, згідно якого «компанія «Фокстрот. Техніка для дому» в червні-серпні 2013 знову показала високий результат присутності в ЗМІ. Компанія домінує за кількістю згадувань серед всіх учасників дослідження - частка присутності в ЗМІ склала 39%. Кількість згадувань позитивного характеру збільшилася до 69 %. Суб'єктні публікації склали 51% від загального обсягу інформації.
«Ці результати свідчать про успішний вплив компанії «Фокстрот. Техніка для дому» на формування інформаційного середовища і стабільне лідерство за показниками медіа-активності», - сказано у висновках дослідження .

ГКФрозвиває бренди