Подвійне поповнення у «Фокстроті»

У Києві почнуть функціонувати два нових супермаркети «Фокстрот»: на лівому березі - в ТРЦ «Sky Mall» і на правому березі - в ТРЦ «Art Mall»

19-22 грудня 2013 відбудеться урочисте відкриття нового торговельного представництва провідного національного ритейлера. ТРЦ «Sky Mall» на проспекті Генерала Ватутіна, 2-т був обраний для розміщення магазину «Фокстрот» тому, що це один з найбільших торговельних центрів у Києві і один з найбільш відвідуваних в Україні.
У новому супермаркеті «Фокстрот» загальною площею 2000 кв.м. протягом 4-х днів на честь відкриття будуть діяти святкові знижки та спеціальні пропозиції *. І всіх відвідувачів чекатимуть новорічні сюрпризи та казковий настрій.
Продовжить низку київських відкриттів в березні 2014 супермаркет «Фокстрот» в інноваційному форматі «Shop-in-shop» загальною площею 2000 кв.м. Це перший подібний об'єкт на ринку побутової техніки та електроніки в Києві і представлений він буде в ТРЦ «Art Mall» на вул. Заболотного, 37.

Центр «Art Mall» з шопінгом і розвагами, аналогів яким в Україні немає, є ідеальним місцем для реалізації унікального формату «Магазин в магазині». Сучасна споживча техніка та електроніка світових виробників давно перестали бути просто предметом побуту - це, дійсно, у своєму роді, витвори мистецтва. Кияни отримають задоволення від знайомства обличчям до обличчя з провідними торговельними марками, такими як Samsung, Sony, Microsoft, Philips та іншими, огранованими в окремі бутіки поруч з мульти-брендовою торговою площею на території магазину «Фокстрот». Відвідувачі також зможуть отримати вичерпну консультацію безпосередньо від представника бренду і стати учасниками дегустацій, демонстрацій та майстер-класів, які регулярно проводитимуться в новоформатному супермаркеті побутової техніки та електроніки.

- Відкритий нами перший в Україні «Shop-in-shop» у Львові показав збільшення кількості реалізованої продукції на третину в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року. Опитування покупців і комунікації з вендорами також свідчать про те, що новий формат припав всім до душі. У зв'язку з цим було прийнято рішення поширювати цей передовий досвід, роблячи процес покупки ще комфортнішим, - повідомив В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

ГКФрозвиває бренди